Commercieel succesvol in de werkplaats

Bestemd voor:Werkplaats service-adviseur.
Kenmerk:De training kent een theoretische ondersteuning.
Duur:3 dagdelen met een tijdsduur van 4 uur.
Naar wens: 09.00 – 13.00 uur, of 13.00 – 17.00 uur, of 18.00 – 22.00 uur.
Kosten:Op aanvraag.
Voorbereiding:Bestuderen van het lesmateriaal.
Toets:Na de training wordt een eindtoets afgenomen.
Doelstelling:Je leert contacten met klanten leggen en onderhouden.
Dankzij de juiste vraagtechnieken vergemakkelijk jij het werkplaatsproces.
Met de juiste calculaties en verkoopinformatie bedien je de klant beter en houd je de brug bezet.
Wat leert u tijdens de training:Ontvangst en begroeting van klanten.
Luisteren naar klanten.
Open en gesloten vraagstelling.
Werkopdrachten en kostencalculaties.
Prijssystemen en reparatietijden.
Prijspresentatie en –acceptatie.
Verkoop- en afsluittechnieken.
Nazorg van klanten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *