Ken jezelf en je klanten

Bestemd voor: Werkplaats service-adviseur.
Kenmerk: De training kent een theoretische ondersteuning.
Duur: 2 dagdelen met een tijdsduur van 4 uur.
Naar wens: 09.00 – 13.00 uur, of 13.00 – 17.00 uur, of 18.00 – 22.00 uur.
Kosten: Op aanvraag.
Voorbereiding: Bestuderen van het lesmateriaal.
Toets: Na de training wordt een eindtoets afgenomen.
Doelstelling: Je leert welke communicatiestijl jij hebt en hoe je deze communicatiestijl kan afstemmen op de communicatiestijlen van klanten.
Dankzij deze kennis win je sneller het vertrouwen van klanten.
Je laat een betrouwbare en deskundige indruk achter en je zorgt voor tevreden klanten.
Wat leert u tijdens de training: Korte feedback Commercieel succesvol in de werkplaats.
Hogere klanttevredenheid door klantgerichtheid.
Communicatiestijlen, empathie- en flexibiliteitsniveaus.
Een-op-een terugkoppeling persoonlijke communicatiestijl.
Persoonlijk advies klantcommunicatie.
Toegang tot database commerciële adviesdocumenten.
Toegang tot online applicatie klantprofilering.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *