Praktisch verkopen van reparatie en meerwerk

Bestemd voor: Werkplaats service-adviseur.
Kenmerk: De training kent zowel theoretische als praktische ondersteuning.
Praktische ondersteuning d.m.v. rollenspellen.
Duur: 1 dagdeel met een tijdsduur van 4 uur.
Naar wens: 09.00 – 13.00 uur, of 13.00 – 17.00 uur, of 18.00 – 22.00 uur.
Kosten: Op aanvraag.
Voorbereiding: Bestuderen van het lesmateriaal.
Toets: Na de training wordt een eindtoets afgenomen.
Doelstelling: Je leert aan de hand van rollenspellen alle theorie in de praktijk te brengen.
Je beheerst alle aspecten van een commerciële functie binnen het garagebedrijf.
Van de eerste ontmoeting van een nieuwe klant tot aan relatiebeheer.
Na de training ben je van grote toegevoegde waarde voor het rendement van het garagebedrijf.
Wat leert u tijdens de training: Korte feedback Ken jezelf en je klanten.
Ontvangst en begroeting van klanten.
Luisteren en vragen.
Professionele uitleg reparaties en werkzaamheden.
Klanten overtuigen en kosten beargumenteren.
Verkoop- en afsluittechnieken.
Hogere klanttevredenheid door betere nazorg.
Vertalen theorie deel 1 en 2 naar praktijk.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *