Nieuwe trainingen voor de werkplaats service-adviseur

Natuurlijk heeft u goede autoverkopers en wij hebben trainingen om hem of haar nog beter te maken.

Maar hoe zit het met uw mensen in de werkplaats?

Uw weet ook wel dat de werkplaats en het magazijn een groot deel van het rendement leveren. Maar weet u ook dat u daar een groot deel van het maximaal haalbare rendement laat liggen? Want uw mensen in de werkplaats zijn gespecialiseerd in techniek en vaak wat minder commercieel aangelegd.

Wij kunnen u helpen met het behalen van dat extra rendement door uw werkplaats personeel te trainen op commerciële en contactuele vaardigheden. Wij hebben hiervoor 3 nieuwe, elkaar opvolgende trainingen ontwikkeld die ervoor zorgen dat uw werkplaats-serviceadviseur meer reparaties verkoopt, het vertrouwen van uw klanten in uw bedrijf en hun tevredenheid vergroot en last but not least uw rendement verhoogt.

Klik op de onderstaande links voor info over de trainingen.

Commercieel succesvol in de werkplaats
Ken jezelf en je klanten
Practisch verkopen van reparatie en meerwerk

1 commentaar

  1. m.vandenhove m.vandenhove
    2 oktober 2017    

    Goedemiddag;
    Ik had u gebeld en heb interesse in deze cursus (werkplaats service-adviseur)
    ik ben nu chef werkplaats en wil me uitbreiden ik heb nivo 4 autobranche en bij ons op het werk zoeken ze een balie medewerker
    nu is mijn vraag wanneer start de cursus.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *